دانلود کتاب افسردگی چرا

دانلود کتاب افسردگی چرا

دانلود کتاب افسردگی چرا

افسردگی چرا؟ کتابی است پیرامون شناخت درمانی. این کتاب جنجالی اصول شناخت درمانی را بیان می‌کند. روانپزشکی مجرب به زبانی ساده برای کنترل تحریفات فکری که منجر به افسرده‌بودن، رخوت، طفره رفتن و کمبود اعتماد به نفس می‌گردد، برنامه‌ای سیستماتیک ارائه می‌دهد. این کتاب به خواننده می‌آموزد که چگونه با تغییردادن نحوه تفکر خود حالات روحی خویش را دگرگون ساخته، با مشکلات روحی خود کنار بیایید و از افسرده‌بودن بدون استفاده از دارو رهایی یابد.

بخش‌بندی کتاب

قسمت اول: تئوری و تحقیق
قسمت دوم: کاربردهای عملی
قسمت سوم: افسردگی واقع‌بینانه
قسمت چهارم: پیشگیری و رشد روحی
قسمت پنجم: غلبه بر ناامیدی و خودکشی
قسمت ششم: مقابله با استرس‌ها و فشارهای زندگی روزمره
قسمت هفتم: شناخت حالات روحی از نظر شیمیایی

افسردگی چیست

شاید بتوان به جرأت گفت که افسردگی شایع ترین بیماری قرن حاضر است. این بیماری بزرگترین مسئله‌ای است که سلامت نوع بشر را تهدید می‌کند و درواقع چنان گسترش وسیعی دارد که درمیان ناراحتی‌های روانی می‌تواند به‌عنوان سرماخوردگی معمولی تصور شود ولی بین افسرده‌بودن و سرماخوردگی تفاوت وحشتناکی وجود دارد.

چرا باید افسردگی را جدی گرفت

افسردگی می‌تواند کشنده باشد. تحقیقات درباره میزان خودکشی نشان می‌دهد که در سالهای اخیر، این میزان افزایش حیرت‌انگیزی حتی در بین کودکان و نوجوانان داشته است. این نرخ صعودی مرگ و میر، علی‌رغم میلیاردها داروی ضدافسردگی و آرام‌بخش که در طی چند دهه اخیر به بازار عرضه‌شده، مشاهده می‌شود. افسردگی یک بیماری است و جزء لازم زندگی سالم نیست. مطلب مهمتر این است که می‌توان با بکارگیری پاره‌ای از روشهای ساده حالت روحی را بهبود بخشید و به افسرده‌بودن غلبه کرد.

برای دانلود کتاب افسردگی چرا اینجا را کلیک کنید.

۱ نظر

پاسخ دهید