توصیه ای برای ثروتمند شدن

چگونه ثروتمند شوم

توصیه ای برای ثروتمند شدن تیم راز ثروت

توصیه ای برای ثروتمند شدن: واقعیت و حقیقت آشکار این است که پولدارشدن نیز مثل هرکاری دیگری زمینه فکری و تئوری مناسب و عملی می خواهد. مثلا کسی که می خواهد از تهران به مشهد برود حتما باید پیشاپیش زمان حرکت،مکان حرکت،نوع مسافر(باهواپیما یا قطار یا ماشین) ودیگر لوازم سفر را در ذهن خود کاملا ترسیم کرده با یک نقشه ای از پیش تعیین شده به سمت مشهد حرکت می کند.

داستان پولدارشدن نیز دقیقا و دقیقا همینگونه است. کسی که چشم بسته می گوید من باید پولدارشوم با کسی که با چشم باز و مشخص کردن تمام جزئیات و خم و پیچ ها و روشهای  مسیر پولدار شدن می گوید من باید پولدار شوم یک تفاوت اساسی دارد و آن این است که نفر دوم قطعا به هدف می رسد و نفر اول یک عمر پول پول می کند آخرش هم آرزوی پولدارشدن را باخود به گور می برد.

من یک خواهش صمیمانه از دوستان دارم که هیجگاه برای پولدارشدن چشم بسته حرکت نکنند که به مقصد نمی رسند.مرور مقاله ذیل را که  تقریبا در تمام سایتهای مطرح فارسی نشر شده و درباره روشهای پولدارشدن و افکاری که ما را پولدار خواهد کرد بحث می کند به شما نیز توصیه می کنم:

توصیه ای برای ثروتمند شدن
توصیه ای برای ثروتمند شدن

 امروزه پول بر خلاف گذشته های دور بر دغدغه اصلی بدل شده است بسیاری از جوان ها مایلند که خیلی زود بی درد سر به پول برسند پول دیگر مثل گذشته چرک کف دست خوانده نمی شود و بسیاری آن را حلال مشکلات می دانند.

تصور کنید جوانی که می خواهد به استقلال مالی برسد چند سال باید کار کند تا بتواند هزینه سنگین ازدواج خود را بپردازد، چند سال باید کار کند تا پول پیش یا رهن خانه را پس انداز کند یا حتی جهیزیه بخرد یا برای ادامه تحصیل با فراغ بال به شهر و دیار دیگری برود، شاید به همین دلیل هم هست که بسیاری را در اطرافمان می بینیم که مشغول چند کار دائم و پاره وقت به طور همزمان هستند و البته دائم هم گله دارند که به جایی نمی رسند .

ثروتمند شدن راز ندارد راه دارد

می توانید از فایل های دانلودی  و مشاوره رایگان سایت راز ثروت استفاده کنید و زندگی خود را تغییر دهید.

پاسخ دهید