افزایش فروش داشته باشیم

افزایش فروش داشته باشیم

افزایش فروش داشته باشیم ،بازاریابی یعنی پیدا کردن مشتری و ساختن بازار هدف. یک برند برای این که بتواند جذب مشتری کند و افزایش فروش داشته باشد باید ملاک ساخت و ارائه محصول و خدمت خود را برپایه درخواست، نیازی مشتری و الزامات بازار قرار دهد.برای یک بازاریابی موفق شما باید به مکانیزم‌هایی نظیر محصولات نوآورانه، ارزیابی نیاز‌های مشتریان، استفاده از شبکه‌های اجتماعی، تولید محتوا‌های هدف‌دار با روش‌های مختلف نظیر محتوای متنی، تصویری، صوتی، ویدیوی و دیجیتال توجه کنید.در سایت راز ثروت به راهکارهای افزایش فروش میپردازیم

 

فروش موفق به چه عواملی بستگی دارد؟

میزان فروش معیار تمام موفقیت‌های شما در امر معرفی، تبلیغ و ارائه محصول و یا خدمت شماست.

هرچقدر میزان فروش بیشتر باشد نشان دهنده میزان موفقیت شما در امر بازاریابی و جذب مشتری است

و به کسب و کار شما کمک می‌کند تا با قدرت به راه خود ادامه دهید.

افزایش فروش داشته باشیم

۱٫ مدت معین

فروش موفق زمانی حاصل می‌شود که شما در مدت زمانی که معین کرده‌اید

به آن میزان بفروش که پیش‌بینی کرده‌ بودید رسیده‌اید یا نه.

مثلا در مدت یک ماه شما پیش‌بینی کرده‌ بودید که از محصول خود به میزان ۱۰۰ عدد بفروشید

و اگه به این عدد دست یافته باشید می‌‍توان گفت در این زمان معین شما فروش موفقی داشته‌اید.

 

مدت معین را با دو فاکتور کوتاه مدت و بلند مدت می‌توان اندازه گرفت،

این دو فاکتور نشان دهنده‌ی موفق بودن یا عدم موفقیت کسب و کار شما است.

افزایش فروش داشته باشیم

کوتاه مدت:

این فاکتور غالبا برای محاسبه میزان فروش شما در هر ماه یا هر فصل است.

بدین صورت که شما هر ماه میزان فروش خود را با ماه قبل و یا هر فصل با فصل قبل مقایسه می‌کنید

و در صورت فروش مساوی و یا فروش بیشتر به برنامه‌ریزی خود ادامه می‌دهید

و در غیراین صورت به عوض کردن برنامه و سیاست‌های خود در جهت فروش می‌پردازید.

افزایش فروش داشته باشیم

بلند مدت:

این فاکتور برای محاسبه‌ی درآمد شما در پایان هر سال می‌باشد.

بدین صورت که شما تمامی درآمدهای خود را در طول یک سال جمع آوری می‌کنید و آن را بررسی می‌کنید

و با رقمی که پیش بینی می‌کردید مقایسه می‌کنید و در صورت موفقیت به این روند ادامه می‌دهید

و در صورت برآورده نشدن انتظارات شما، به تغییر تکنیک و سیاست‌های کاری خود می‌پردازید

تا در سال آینده به‌علاوه درآمد پیش‌بینی شده میزان ضرر امسال خود را نیاز جبران کنید.

افزایش فروش داشته باشیم

۲٫ میزان فروش

یکی از معیار های فروش موفق، میزان فروش شما در دوره‌های مختلف است که این مسئله نیز با فاکتور‌های کوتاه مدت و بلند مدت مقایسه می‌شود.

 

۳٫ رضایت مشتری = افزایش فروش

می‌توان گفت مهم‌ترین بخش یک فروش موفق ایجاد رضایت و وفاداری در مشتری است.

این مسئله یک امر حیاتی است که برای آن شما باید در مورد تیپ‌های شخصیتی مشتریان، تکنیک‌های ارتباط موثر با مشتری،

تکنیک‌های رفتارشناسی و رفتارسنجی مشتریان مراجعه کننده همه چیز را بدانید و با هر مشتری با در نظری گیری این عوامل برخورد کنید.

افزایش فروش داشته باشیم